İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, "Uyuşturucu madde imalatçılarına ve sokak satıcılarına yönelik 49 ilde eş zamanlı olarak düzenlediğimiz operasyonda 3 ton 275 kg uyuşturucu madde ele geçirildi" açıklamasında bulundu.
Bakan Yerlikaya, sosyal medya üzerinden yaptığı duyuruda, Emniyet Genel Müdürlüğü İl Emniyet Müdürlükleri Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlükleri ve Jandarma Genel Komutanlığı İl Jandarma Komutanlıklarının katılımıyla gerçekleşen operasyonun detaylarını paylaştı.
Toplamda 49 İlde Operasyon Gerçekleşti
İstanbul, İzmir, Ankara, Bursa, Antep, Balıkesir, Tekirdağ ve Antalya'nın da aralarında bulunduğu 49 ilde düzenlenen operasyon, 652 ekip, 1422 personel ve 25 narkotik dedektör köpeğinin katılımıyla gerçekleştirildi.
Operasyon sonucunda 378 şüphelinin yakalandığını belirten Yerlikaya, bu başarının uyuşturucu maddeyle mücadelede önemli bir adım olduğunu vurguladı.
Uyuşturucu Ele Geçirildi: Detaylar
Böylece, ülke genelindeki uyuşturucu ticaretine büyük bir darbe vurulmuş oldu.
Bu başarılı operasyonun devamının gelmesi ve ülkenin daha güvenli bir yer haline gelmesi için toplumun desteğine ihtiyaç olduğunu belirten Bakan Yerlikaya, "Bu mücadelede hep birlikte el ele vermeliyiz" mesajını verdi.