Yaşadığı korkunç deneyimi anlatan Saide G., "Güzelleşmek için 7 bin TL verdim, fakat mağdur oldum" diyerek başından geçenleri paylaştı. Cilt bakımından sonra yüzündeki ağrılara dayanamayarak hastaneye başvuran Saide G.'ye 2. derece yanık teşhisi kondu. Yaşadığı olayın ardından şikayetçi olmak için karakola giden kadın, güzellik merkezi yetkililerinden olumsuz yanıtlar aldığını belirtti.
Saide G., "Yüzümde büyük yanıklar oldu. Güzellik merkezi yetkilileriyle iletişime geçtim, bana ‘geçmiş olsun’ diyerek dalga geçip telefonu kapattılar. Daha sonra karakola başvurunca ancak geri döndüler" dedi. Kadın, bakımı yapan kişinin uzman olmadığını ve güvenilir bir merkeze gitmesi gerektiğini vurguladı. Ayrıca, 2 yaşındaki oğlunun kendisini görünce korkup "öcü" diyerek kaçtığını, bunun sonucu olarak çocuğunun balkondan düştüğünü ve yaralandığını söyledi.
Güzellik merkezi, Saide G.'ye ulaşarak doktor raporunu göndermesini istedi ve 7 bin TL'lik ücretin iade edileceğini belirtti. Ancak, mağdur kadın, yaşadığı maddi ve manevi zararın tazmin edilmesini talep etti. Bu olay, güzellik salonlarına dair güvenlik ve uzmanlık standartlarının önemini bir kez daha gündeme getirdi.