Sivas’ta Engelliler Haftası kapsamında düzenlenen törende, engelli bireyler bir gün olsa da asker olmanın gururunu yaşadılar.
Sivas’ta, Engelliler Haftası dolayısıyla anlamlı bir tören düzenlendi. 5’inci Piyade Eğitim Tugayı’nda gerçekleşen temsili yemin törenine Sivas Belediye Başkanı Dr. Adem Uzun, Vali Yardımcısı İlhami Doğan, 5. Piyade Eğitim Tugay Komutanı P. Alb. Cüneyt Mutlu ve engelli bireyler ile aileleri katıldı.
Tören kapsamında bedensel ve zihinsel engelli bireyler, asker olmanın gururunu yaşadılar ve yemin ettiler. Etkinlikte engelli bireylere asker üniforması giydirilerek, onurlandırıldılar.
Engellilerin toplumda tam olarak yer almalarını sağlamak, onları desteklemek hepimizin görevidir. Engellilere verilen değer, toplumun genel refahını arttırır ve herkes için daha yaşanabilir bir dünya yaratır.
Onlara destek olmak, onların hayatlarını kolaylaştırmak ve toplumda daha fazla farkındalık yaratmak hepimizin görevidir.