Her iki model sadece en kapsamlı GT donanım paketiyle satılıyor. İşte bu modellerin fiyatları:

ChatGPT'nin Tıp ve Sağlık Alanındaki Kullanımı ChatGPT'nin Tıp ve Sağlık Alanındaki Kullanımı

Peugeot 3008 GT 1,2 HYBRID 136 HP e-DCS6: 2 milyon 196 bin TL
Peugeot 5008 GT 1,2 HYBRID 136 HP e-DCS6: 2 milyon 426 bin 500 TL
Bu modellerde Stellantis tarafından tasarlanan yeni hibrit sistem kullanılıyor. Bu sistem, 136 HP PureTech benzinli motor, bir elektromotor ve yeni, 6 ileri yağ soğutmalı çift kavramalı elektrikli bir şanzımandan oluşuyor. Bu teknoloji düşük motor devirlerinde ekstra tork sağlayarak yakıt tüketimini yüzde 15'e kadar azaltıyor.Peugeot'un Yeni 3008 ve 5008 Modelleriyle Türkiye'de Hibrit Devrimi Başlıyor! (1)Ayrıca, sürücü Peugeot i-Cockpit dijital gösterge üzerinden sürüş sırasında enerji geçişlerini (ECO-POWER-CHARGE) görebiliyor. Araç, şehir içindeki kısa mesafelerde ve manevra yaparken sadece yüzde 100 elektrikli motor ile hareket ediyor.

Yeni teknoloji ile yüzde 15’e kadar daha düşük yakıt tüketimi sağlanıyor. 3008 modeli 126 gr CO2/km, 5008 modeli ise 128 gr CO2/km salınım verilerine sahip. Bu hibrit motor seçeneği, benzer özelliklere sahip, elektrikli olmayan bir benzinli motorla karşılaştırıldığında yaklaşık 1,0 lt/100 km’ye varan ortalama yakıt tasarrufu sağlıyor. Bu tasarruf, temel olarak şehir içinde 2.5 lt/100 km’ye varan ve yolda 0,7 lt/100 km’ye varan avantaj sağlarken otoyol tüketimleri aynı kalıyor.

Editör: Kader GÜL