Mobil Uygulamayı İndir

Haberleri mobil uygulamamızdan takip edin!

11 Haziran 2026 Perşembe İstanbul 4°C

Bildirimler

Sitemize Hoş Geldiniz

Güncel haberler ve son dakika gelişmeleri için bizi takip edin!

Şimdi

Emre Belözoğlu'nun yüksek puan hedefi!

A
Arşiv
5 dk okuma 37 okunma Yayınlanma: 13 Ocak 2026 18:38 Güncelleme: 8 Haziran 2026 09:28
Emre Belözoğlu'nun yüksek puan hedefi!
Emre Belözoğlu'nun yüksek puan hedefi! Foto: Yazar Medya
Trendyol Süper Lig 2025-2026 sezonunun açılış haftasında Antalyaspor, Kasımpaşa'yı 2-1'lik skorla mağlup ederek galibiyetle başladı. Maç sonrası basın toplantısında konuşan Antalyaspor Teknik Direktörü Emre Belözoğlu, 5 yıl sonra sezonun ilk maçını kazanmanın mutluluğunu yaşadıklarını ifade etti. Belözoğlu, takımdan 13 oyuncunun ayrıldığına ve 7 yeni oyuncunun katıldığına dikkat çekerek, takımda eksiklikler olduğunu belirtti. ''En az 5 oyuncu dahil edilecek. Özellikle merkezde eksikliklerimiz var. Birkaç bölgeye daha takviye yapacağız. Başkanımızla görüştük. Onlar da zor bir süreçten geçiyor. 17-18 transfer dosyasını kapatmak için büyük çaba harcadılar'' dedi. Gelecek sezonun puan hedeflerine de değinen Belözoğlu, ''Geçen sezon hedeflediğimiz puanları son 4 haftada yakaladık. Ancak son 4 haftada birçok oyuncumuz ayrıldı ve geniş bir kadromuz olmadığı için 6-7 puan kaybettik. Bu durum bizi 40-45 puan bandında tuttu. Bu sezon da hedefimiz 45-55 puan aralığında olacak. Ne olursa olsun, mütevazi olmaya devam edeceğiz. Güçlendikçe, gerçekçi hedeflerle ilerleyeceğiz'' şeklinde konuştu.

Etiketler

#Gundem #Haber #Spor

Videolar