Mobil Uygulamayı İndir

Haberleri mobil uygulamamızdan takip edin!

15 Haziran 2026 Pazartesi İstanbul 4°C

Bildirimler

Sitemize Hoş Geldiniz

Güncel haberler ve son dakika gelişmeleri için bizi takip edin!

Şimdi

Gelinim Mutfakta 23 Şubat Puan Durumu: Gözde, Altın Bilezikleri Kazanarak Zirvede

A
Arşiv
5 dk okuma 45 okunma Yayınlanma: 13 Ocak 2026 18:59 Güncelleme: 14 Haziran 2026 19:16
Gelinim Mutfakta 23 Şubat Puan Durumu: Gözde, Altın Bilezikleri Kazanarak Zirvede
Gelinim Mutfakta 23 Şubat Puan Durumu: Gözde, Altın Bilezikleri Kazanarak Zirvede Foto: Yazar Medya

Gelinim Mutfakta, hafta içi her gün Kanal D ekranlarında yayınlanan ve izleyicileri ekran başına kilitleyen bir yarışma programıdır. Yarışmada, dört gelin her gün kendilerine verilen yemeği yaparak kayınvalidelere tattırır ve puanlama yapılır. Her gün bir gelin çeyrek altın alırken, her hafta cuma günleri ise altın bilezik ödülü kazanır. Gelinlerin aldıkları puanlar, yarışma için oldukça önemlidir.

Gelinim Mutfakta Çeyrek Altını Kim Kazandı?

23 Şubat'ta çeyrek altının sahibi Gözde oldu.Gelinim Mutfak

Gelinim Mutfakta Altın Bilezikleri Kim Aldı?

Gözde, haftanın en yüksek puanını alarak altın bilezikleri kazanan isim oldu.

Gelinim Mutfakta Kim Eledi?

Bu hafta aldığı düşük puanlar sonucu yarışmaya Tuğba veda edecekti, ancak Gözde, bazı sorunlardan dolayı yarışmadan çekilmek istedi ve veda etti.

Gelinim Mutfakta 23 Şubat Puan Durumu

  • Yeşim: 57 puan
  • Tuğba: 49 puan
  • Şafak: 73 puan
  • Gözde: 79 puan

Etiketler

#Gundem #Haber #Magazin

Videolar