Mobil Uygulamayı İndir

Haberleri mobil uygulamamızdan takip edin!

8 Haziran 2026 Pazartesi İstanbul 4°C

Bildirimler

Sitemize Hoş Geldiniz

Güncel haberler ve son dakika gelişmeleri için bizi takip edin!

Şimdi

Ordu'da Balıkçılar Yeni Sezonun Keyfini Çıkarıyor

A
Arşiv
5 dk okuma 46 okunma Yayınlanma: 13 Ocak 2026 18:38 Güncelleme: 8 Haziran 2026 00:50
Ordu'da Balıkçılar Yeni Sezonun Keyfini Çıkarıyor
Ordu'da Balıkçılar Yeni Sezonun Keyfini Çıkarıyor Foto: Yazar Medya
Ordu'da balıkçılar, denizlerde av yasağının sona ermesiyle birlikte Karadeniz'in mavi sularına ağlarını bırakarak yeni sezonu başlattı. Fatsa ilçesindeki limanda hazırlıklarını tamamlayan balıkçılar için Kur'an-ı Kerim okundu ve dua edildi. Yakınları tarafından denize uğurlanan balıkçılar, teknelerinin motorunu çalıştırarak avlanmaya başladı. Karadeniz'in mavi sularına ağlarını bırakan balıkçılar, istavrit, mezgit ve barbun gibi balıkları yakalayarak sezonun açılışını yaptı. Tekne kaptanı Emin Uçan, bu sezon hamsinin bol olmasını umut ettiklerini belirtirken aynı zamanda istavritten de umutlu olduklarını ifade etti. Uçan, denizdeki yeni av sezonunun başarılı geçmesi durumunda tüm balıkçıların sevineceğini dile getirdi. Balıkçı Aydın Tel ise diğer meslektaşlarına bereketli bir sezon dileyerek, ağlara ilk olarak istavrit ve mezgitin geldiğini aktardı. Fatsa Su Ürünleri Kooperatifi Başkanı İlhami Demirtürk ise sezonun açılışını "vira bismillah" diyerek gerçekleştirdiklerini vurgulayarak, ilk ağlarını denize attıklarını ve bereketli bir başlangıç yaptıklarını söyledi. Demirtürk, bu sezon palamutun az olduğunu ancak hamsi ve istavritin bol ve güzel olduğunu belirtti. Ayrıca, kazasız ve verimli bir sezon geçmesi temennisinde bulunan Demirtürk, şu anda ağlarda istavrit, mezgit ve barbun gibi balıkların bulunduğunu ve bu balık çeşitlerinin sezon için olumlu bir görünüm sergilediğini ifade etti.

Etiketler

#Gundem #Haber #Gündem

Videolar