Threads, Elon Musk'ın Twitter'a rakip olarak tanıtıldı, ancak temel özelliklerden yoksun olarak piyasaya sürüldü. Yine de, Twitter'da yaşanan politika değişiklikleri nedeniyle hızla popülerlik kazandı.

Threads, lansmanından bu yana temel özelliklerden birini eksikliğiyle eleştiriliyordu, ancak geçtiğimiz hafta web sürümü kullanıma sunuldu. Ancak bu yeni özelliklerin, kullanıcı sayısını büyük ölçüde artırmadığı görülüyor. ABD'de web sitesi kullanımı sadece beşte bir oranında arttı, küresel olarak ise web sitesi trafiği yüzde 3 arttı.

Mobil istihbarat firması Sensor Tower'a göre, Threads'teki günlük aktif kullanıcı sayısı lansmandan bu yana yüzde 80'den fazla düşmüş ve şu anda sadece 8 milyon kullanıcı uygulamayı kullanıyor. Ayrıca, yeni kullanıcıların akınına işaret edecek veri bulunmuyor.

Meta (Facebook'un yeni adı), daha fazla kullanıcı çekmek için yeni özellikler test etmeye ve kullanıma sunmaya devam ediyor. Şirket ayrıca anahtar kelime aramasını Avustralya ve Yeni Zelanda'da test etmeye başlıyor ve bu özelliği yakında diğer ülkelerde de sunmayı planlıyor.


Elon Musk'ın Twitter'a rakip olarak tanıtılan Threads uygulamasının yeni özellikleri, kullanıcı sayısını artırmak konusunda beklenen etkiyi göstermemiş gibi görünüyor. İlk başta hızla büyüyen bir uygulama olarak piyasaya sürülen Threads, temel özellikler eksikliğine rağmen Twitter'daki politika değişiklikleri nedeniyle hızla popülerlik kazanmıştı.

ChatGPT'nin Tıp ve Sağlık Alanındaki Kullanımı ChatGPT'nin Tıp ve Sağlık Alanındaki Kullanımı

Ancak Threads, lansmanından bu yana eksikliği eleştirilen uygulama dışında kullanabilme özelliğine sahip değildi. Geçtiğimiz haftalarda web sürümü kullanıma sunuldu, ancak bu yeni özelliklerin kullanıcı sayısını büyük ölçüde artırmadığı görülüyor. ABD'de web sitesi kullanımı sadece beşte bir oranında arttı, küresel olarak ise web sitesi trafiği yüzde 3 arttı.

Mobil istihbarat firması Sensor Tower'a göre, Threads'teki günlük aktif kullanıcı sayısı lansmandan bu yana yüzde 80'den fazla düşmüş ve şu anda sadece 8 milyon kullanıcı uygulamayı kullanıyor. Yeni kullanıcıların akınına işaret edecek veri de bulunmuyor.

Meta (Facebook'un yeni adı), daha fazla kullanıcı çekmek için yeni özellikler test etmeye ve kullanıma sunmaya devam ediyor. Şirket ayrıca anahtar kelime aramasını Avustralya ve Yeni Zelanda'da test etmeye başlıyor ve bu özelliği yakında diğer ülkelerde de sunmayı planlıyor. Threads'in geleceği hala belirsiz görünüyor ve kullanıcı sayısının artırılması için yeni stratejiler gerekebilir.

Editör: Kader GÜL