Bimcell Müşteri Hizmetleri

Bimcell, Türkiye'nin en yeni GSM operatörlerinden biridir. 2010 yılında kurulmuştur ve Türkiye'nin en büyük market zinciri olan Bim'in alt kuruluşudur. Bimcell, uygun fiyatlı tarifeleri ve kaliteli hizmet anlayışı ile kısa sürede Türkiye'nin en çok tercih edilen GSM operatörlerinden biri haline gelmiştir.

Bimcell müşteri hizmetleri, haftanın 7 günü 24 saat hizmet vermektedir. Müşteri hizmetleri ile iletişim kurmak için 444 4 551 numaralı telefonu arayabilir veya online olarak destek alabilirsiniz.

Bimcell Müşteri Hizmetleri Numarası

Bimcell müşteri hizmetleri numarası 444 4 551'dir. Bu numarayı arayarak haftanın 7 günü 24 saat müşteri hizmetleri ile iletişim kurabilirsiniz.

Bimcell Müşteri Hizmetleri İletişim

Bimcell müşteri hizmetleri ile iletişim kurmak için aşağıdaki yöntemleri de kullanabilirsiniz:

  • Online destek: Bimcell'in web sitesinde bulunan online destek sayfası üzerinden müşteri hizmetleri ile iletişim kurabilirsiniz.
  • Sosyal medya: Bimcell'in Facebook, Twitter ve Instagram hesaplarından müşteri hizmetleri ile iletişim kurabilirsiniz.
  • E-posta: Bimcell'e e-posta göndererek müşteri hizmetleri ile iletişim kurabilirsiniz.

Bimcell Müşteri Hizmetleri Şikayetler

Bimcell müşteri hizmetleri ile ilgili şikayetlerinizi 444 4 551 numaralı telefona arayarak veya online olarak iletebilirsiniz. Şikayetlerinizin en kısa sürede değerlendirilmesini ve çözüme kavuşturulmasını sağlayabilirsiniz.

Arabamdan Gelen Tıkırtıyı Nasıl Durdurabilirim? Arabamdan Gelen Tıkırtıyı Nasıl Durdurabilirim?

Bimcell Hat Alma

Bimcell hat almak için 444 4 551 numaralı telefonu arayabilir veya online olarak başvuru yapabilirsiniz. Hat başvurusu için size en yakın Bim marketine de gidebilirsiniz.

Bimcell, uygun fiyatlı tarifeleri ve kaliteli hizmet anlayışı ile Türkiye'nin en çok tercih edilen GSM operatörlerinden biridir. Bimcell müşteri hizmetleri ile iletişim kurarak tüm sorularınızı ve şikayetlerinizi en kısa sürede çözüme kavuşturabilirsiniz.

Editör: Egemen KEYDAL